Welkom op mijn reisblog!

12 september 2018

1. Reislogger:
    12 september 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lisette van Zomeren:
    6 oktober 2018
    Een hele goede reis en fijne vakantie. Ik "loop" met je mee
  3. Carolien mangnus:
    7 oktober 2018
    Dank je lisette lfs xx🌹
  4. Anke:
    10 oktober 2018
    Heb je de dakpan techniek al moeten toepassen?
    X
  5. Carolien mangnus:
    10 oktober 2018
    Haha Anke , dat niet maar vanavond wel gevloerd dus zal mijn tempo iets moeten aanpassen😜😉😂
  6. Anouschka:
    11 oktober 2018
    Hey!!! Snapte er niks van. Denk wanneer krijgen we een berichtje van je
    Maar kan zelf ook reageren😂 gaat het goed?
    Goed vol te houden
  7. Sandra:
    11 oktober 2018
    Lieve Carolien! Je bent al onderweg meid, wat super. Heel veel succes en geniet ervan. Dikke kus. 😘
  8. Lisette van Zomeren:
    15 oktober 2018
    Hoe gaat het met je nu je ruim week onderweg ben?
  9. Lisette van Zomeren:
    15 oktober 2018
    En ik maar denken waar blijven die foto's en mooie verhalen. Nu ontdekt hoe jij te werk ga🤔ben nu helemaal bij 😁😁
  10. Carolien mangnus:
    Hallo lisette,
    Gaat goed , ik pas mijn tempo aan het weer en mijn lichaam . Geniet met volle teugen
  11. Lisette van Zomeren:
    16 oktober 2018
    Dat je geniet is aan de foto's en je bijschrift te zien. Geweldig hoor daar doe je het voor
  12. Lia:
    16 oktober 2018
    Mooie foto’s Carolien. Geweldig dat je dit doet. Geniet!
  13. Mam:
    18 oktober 2018
    Hoi Caro,
    We zitten met de kaart voor ons bij logrono. Hoeveel kilometertjes moet je nog naar Santiago? XX mam
  14. Carolien mangnus:
    18 oktober 2018
    Zeg maar gerust kilometers 😂😂
    Zo ongeveer 200 km gehad , een kwart dus , nog een kleine 600 km te gaan lfs xxx
  15. Shirley Walburg:
    23 oktober 2018
    Jij komt op hele mooie plaatsen zie ik. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Geniet en wandel ze. 😘
  16. Carolien mangnus:
    23 oktober 2018
    Dank je Shirley, zie ernaar uit jullie weer te zien 😘
  17. Ria:
    24 oktober 2018
    Hoi Carolien ,
    Amai , amai ....ik snapte er al niks meer van . Dacht dat ik in het begin mij had ingelogd en automatisch bericht zou krijgen als je foto's of verhalen "post " Maar niks van dat alles . Nu al 1 maand verder denk ik , ik ga er werk van maken .
    Lees nu dat je GENIET .....tempo is aangepast en lees nog niks over Schotse Hooglander .
    Rode haren ...forse baard ....altijd de moeite waard als je die treft .
    Ik ga zo eens verder zoeken of ik nog ergens foto's kan vinden en natuurlijk van mij een dikke pakkerd en ZET HEM OP ...ik kijk nu al uit naar samen een frisse pint drinken waar dan ook ..
  18. Ria:
    24 oktober 2018
    Ha Carolien ....ik heb het nu helemaal door ...heb net alle foto's zitten bekijken en merk dat het adem benemend mooi is ......De video's ook bekeken miste helaas je stem met commentaar ( tip gratis aangeboden voor het volgende fragment )
    Zo, die zit .
    ik ben er 1 weekske tussenuit geknepen en probeer hier in de Italiaanse Alpen mijn hoogte meters te maken . Ging vandaag bijzonder goed met een forse tegenwind toch ruim 1000 meters hoogte verschil overmeester . Was wel effe balen toen ik merkte dat ik thuis mijn geld vergeten was . Dus eenmaal op de top, bij de bron fris berg water uit mijn bidon gedronken en dan maar snel weer richting Villaretto ....thuis aangekomen had ik wel recht op een versnapering en een frisse pint . Dan nog even een uurtje in de tuin bezig geweest , heerlijk douchen ....een frisse salade gemaakt met gebakken aardappeltjes en een heerlijk glas rode wijn .
    Zo kan die wel weer .....
    Morgenochtend weer fris en monter genieten van het leven ....hele lieve groeten en elke stap is er een dichter bij het DOEL .
    CIAO
  19. Carolien mangnus:
    25 oktober 2018
    Dank je wel lieve Ria , jij ook een fijne week xxx
  20. Caroline van Oevelen:
    28 oktober 2018
    Hallo Carolien,
    Via Thessa hoorde ik dat het gegaan is zoals je wilde 😉
    dus ben je nu aan je fantastische reis begonnen en al even onderweg 👍
    Ongelooflijk dapper en wat een mooie belevenis lijkt me dat !
    Ik wens je veel mooie ontdekkingen toe .........
    Geniet ervan !

Groetjes Caroline
  21. Carolien mangnus:
    28 oktober 2018
    Wat leuk van je te horen , dank je wel . Het gaat super . En het sneeuwt vandaag !!
    Lfs van je naamgenoot.
  22. Thessa:
    29 oktober 2018
    Jeetje Carolien wat mooi en stoer,helemaal onder de indruk van wat je doet.
    Ik word hier heeel blij van ..geniet van jou ..foto`s /video`s en verhalen.. xxxxxx
  23. Carolien mangnus:
    29 oktober 2018
    Dank je wel Tessa , ik geniet met volle teugen in weer en wind 😘
  24. Elian:
    30 oktober 2018
    Even je reis tot nu toe bekeken en wat ziet het er geweldig uit. Af en toe verhit, af en toe een voetje te zien, maar verder alleen maar mooie plaatjes. Zo mooi en stoer. En volgens mij ook mooie en waardevolle ontmoetingen onderweg. Geniet er van, ik volg je op de voet. xxx Elian
  25. Nienke:
    Ha Carolien,
    Ik dacht al, wat blijft het stil hier! Maar nu snap ik het hoor :).
    Wat een prachtfoto's, goede selfies en heerlijke slaapplekken.
    Toi toi toi nu de kou zijn intrede begint te doen. Elke stap is er ene!
    Misschien nu maar opzoek naar die Schotse voor extra warmte ;).

veel liefs, Nienke
  26. Carolien mangnus:
    30 oktober 2018
    Dank je wel Nienke , ik geniet en verder hou ik het bij een beetje variatie ;-)
    Lfs Carolien
  27. Carolien mangnus:
    30 oktober 2018
    Dank je Elian , doe ik en jullie allen veel lieve groeten daar op de molenweg te Steenbergen xxx
  28. Els:
    31 oktober 2018
    Hey Carolien, wat super je foto's te zien en je verhalen te lezen! En vandaag je verjaardag! van harte gefeliciteerd 🎂 een hele fijne dag 🎉 liefs Els
  29. Carolien mangnus:
    Dank je wel Els lfs xx
  30. Anke:
    31 oktober 2018
    Ik ben toch een beetje teleurgesteld dat er geen rosse Hooglanders rondlopen daar hoor ;).
    Gelukkig heb je die helemaal niet nodig om een mooi avontuur te hebben. Lekker bezig hoor!!
  31. Anke:
    31 oktober 2018
    Ow en gefeliciteerd trouwens he!!!
  32. Carolien mangnus:
    31 oktober 2018
    Klopt idd dank je Anke lfs xx
  33. Elian:
    7 november 2018
    Hoi Carolien, even weer de laatste foto's bekeken, valt nog niet mee met regen en wind lopen. Petje af, en je weet ook wanneer je rust moet nemen. En dan kom ik ook nog met een vraag over het werk? Ik vind het echt heel vervelend, maar heb jij ergens een map op de Molenweg staan van VKO van dr. Mikolajczyk met verslagen? Ik hoor het wel. Groetjes Elian
  34. Carolien mangnus:
    7 november 2018
    Haha Elian,
    Het is oke hoor , al de verslagen van degene die opgevolgd moeten worden staan als het goed is in ONS dossier.
    Verder heeft Anke alle verslagen van VKO digitaal gedownload voor de zekerheid dus kan je het ook aan haar vragen.
    Lfs en gr aan de rest daar xx Carolien
  35. Els:
    18 november 2018
    Hey Carolien, leuke foto's hoor! Vooral de selfies zijn erg leuk 😃Hoeveel km's heb je al gelopen? Groetjes Els
  36. Carolien mangnus:
    18 november 2018
    Dank je Els, nog zo’n 130 km te gaan ,zo’n 650 km gelopen...
    lfs en gr aan de andere zusters;-)
  37. Ria:
    19 november 2018
    He Carolien.......ik heb net nog effe snel zitten kijken
    Amai zeg ....wat een mooie selfie ...het lijkt erop dat je niks lijdt ...en als ik de andere pelgrims zie , is er altijd drank en of eten in de omgeving .
    Alle''e alle gekheid op een stokje ....prachtig om je zo te kunnen volgen .....ik zag inderdaad dat Santiago niet zover meer is ....dus gewoon doorgaan en vooral genieten.
    Dat doen wij hier ook , maar net effe anders .
    dikke pakkerd
  38. Carolien mangnus:
    Txs muchos besos:-)
  39. Lisette van Zomeren:
    19 november 2018
    Hoi Carolien. Wat een prachtige tocht maak je. Ik had al respect voor je maar nu nog meer. Ik denk dat ik hem op mijn bucketlist ga zetten. Loop je nog steeds tussen de 10 en 20 km? Hoe is het met je knie?
  40. Carolien mangnus:
    19 november 2018
    Dank je lisette, het is een prachtige tocht . Meer dan 20 km lopen is te zwaar . Knie houdt zich goed bij deze afstand . Vandaag onder de 100km grens. Dus aftellen haha .Galicië is een hele mooie provincie
    Lfsxx Carolien
    Txs xx
  43. Nienke:
    3 december 2018
    Ha zuster!
    Hoe ist?? Al aangekomen in Santiago zie ik, wauw!! Hoe voelde het om de eindstreep te behalen?
    Wij zijn trots op je! Groetjes uit de Molenweg
  44. Jose van Adrichem:
    12 december 2018
    Hoi Carolien, eindelijk op de hoogte van deze site en de foto's en teksten gelezen. Wat super knap van je!!!! Echt een topper jij. Wat een mooie foto's en wat een ervaring.
    Nu heerlijk vakantie vieren, op ontdekking en mensen ontmoeten. Nog heel veel plezier!!!
  45. Carolien mangnus:
    17 december 2018
    dank je wel Jose
  46. Carolien mangnus:
    17 december 2018
    hallo Nienke,
    Super en raar om klaar ter zijn met de pelgrimstocht en zeker trots. Het is een hele bijzondere en mooie ervaring.
    Ik ben nu weer ff terug in steenbergen voor de feestdagen en kom zeker langs bij jullie om bij te praten.
    tot snel ziens xx